söndag 31 juli 2011

Jobbat en hel vecka...

Ja det gick fort. Nu har jag jobbat på det nya jobbet en hel vecka. Det känns jättebra. Visst har jag ångest och den berror nog inte på jobbet. Det kan nog vara allt mellan himmel och jord. Jag börjar fundera på om det är för allt som hänt mig tidigare i livet. Kanske allt det där ska påverka mig så jag alltid kommer känna mig olustig vid nya situationer.
Det är jobbigt att ha det så där. Och på sjukgymnasten sa hon alltid att jag gör mig själv till ett offer. Vad menar hon då? Har jag gjort allt fel när jag var liten och är det mitt fel att jag inte kan stänga av mina känslor och bara inte bry mig. Jobbigt värre kan jag säga och imorgoon är det sjukgymnasten igen. Men nu tror jag att jag kommer säga ifrån. Jag har inte tid att gå där två gånger i veckan och träna när jag jobbar. Jag har ett liv också och det tänker jaga inte spändera med att träna. Jag behöver få känna glädje också.

Veckan som gått på jobbet har varit rolig. Det har varit mycket nytt och jag har fått lära mig nya saker. Men rädslan att någe ska bli fel finns hela tiden. Men jag tror det ger sig så småningom. Det är nog bara i början.

Ja sen någe annat! Hm, min vikt går ju varken upp eller ner. Men jag gör ju heller inget för att det ska gå neråt. Jag måste börja tänka lite mer på vad jag äter.

Nehej! Så går det när man försöker uppdatera sin blogg mitt på dagen. ;) "-mamma, mamma,"
;) Älskade ungar!

Ha en trevlig dag! Kanske bli det någon uppdatering senare med bild på någe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar