måndag 11 juli 2011

70 års kort

Ja nu äntligen ska jag uppdatera bloggen med ett kort jag gjort. Svärfar fyllde 70 och jag ville ge ett lite roligt kort. Men jag tror inte det blev så bra som jag tänkt mig. Ialla fall tycker jag inte det nu när jag i efterhand sitter och glor på det.
Så en liten detaljbild med blommorna i hörnet. Tänk att jag aldrig ska lära mig hur jag ska sätta ihop blommorna i sådana här hörn. Snart fårr jag väl planka helt och hållet från andra kort så jag kommer in i det och till slut kan få min egen stil.

Så här blev insidan som jag också la lite tid på denna gång. Vilket jag inte så ofta gör annars.


Jag har gjort ett litet kort till men det har jag inte fotat ännu. Ett väldigt litet kort och inte någe speciellt men DET tyckte jag blev ganska bra. Så det kommer väl en bild någon dag på det också.

Jag är så sugen på att få shoppa lite mer scrapbookingsaker. Men ja vad gör man när man inte har råd. Bara torrshoppa som min syrra sa en gång. Man går in på en webbshop occh väljer allt man vill ha så det hamnar i kassan sen stänger man bara ner sidan. Men åh andra sidan kan man ju faktiskt skriva ut sin kassa då så man får en lista på allt man ville ha, då har man ju helt plötsligt en önskelista. Hm, kan ju lova att den inte blir liten hehehe.

Mina önskelistor kan alltid bli så himla stora och det mesta ja faktiskt nästan allt är scrapbookingrelaterat. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar