måndag 11 juli 2011

Äntligen ska jag också få ett jobb.....

.... ja det vill säga om jag kan göra dom sysslor på rätt sätt och ja att dom tycker det går bra. Jag ska ha praktik i 2 månader först. Sen får jag se om jag får fortsätta som anställd. :) Jag hoppas det ska gå bra. Behöver verkligen att min liv startar någon gång. Ja jag vet det gjorde det för länge sen. Men jag har liksom aldrig funnit min plats i livet. Ja hemmafru men jag har alltid haft en stress för att jag MÅSTE söka jobb och jag ja ni förstår säkert.
Jag har aldrig haft en fast anställning så gissa om jag är nervös och känslan av att äntligen kanske mitt liv börjar. Och jag kan ju säga att det är så goa människor där.
Jag hjälpte till när dom skulle flytta företaget till nya lokaler. :) Det var jätte roligt, kanske låter konstigt att det skulle vara roligt att kånka på saker och köra fram och tillbaka men det är så rolig stämning bland dom som jobbar där. Ja jag börjar den 25 juli och jag tycker det ska bli så himla roligt!
Ja vart ska jag börja. Jo på Cool Creek . Kika in och se vad allt handlar om. Är du piercad så är detta absolut en sida för dig. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar