måndag 18 juli 2011

Ett kort gjort till grannen

Ja så har jag vart hos bästa kompisen och scrappat en del. Det blidde ett kort till grannen som fyller år. Jag hade ju precis fått hem lite papper (som att jag inte har nog) hehe så jag gjorde detta kort och det blev riktigt bra fast det inte var något målat motiv eller vintagebild på.
Insidan blidde så här. Nu tog jag kortet när vi redan skrivit vår hälsning i det. Så om ni ser så är det kattens underskrift också. ;)


Ja sen är det ju det positiva idagen.

Jo det har regnat hela dagen i stort sett och det positiva i det är ju faktiskt att man kan sitta och scrappa utan att behöva ha dåligt samvete. ;) Helt underbart!

Där ska jag faktiskt sätta mig igen en stund i mitt pysselrum alltså. Måste ju inviga det riktigt ordentligt. hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar