fredag 15 juli 2011

Utmaning med positivt! :)

Jag har utmanat en tjej att vi ska skriva något positivt i våra bloggar fram till nästa fredag. Så nu kommer min.
Igår fick jag ett samtal som gjorde mig otroligt glad. Får ju inte säga för mycket ännu. Men men. Kändes i alla fall otroligt roligt och det handlar om mitt nya jobb. Jag ska ju börja jobba om lite drygt en vecka. :) Och det är ett så härligt ställe och så underbara personer. Det känns otroligt roligt!

Något positvit angående utmaningen. Då lär jag ju uppdatera min blogg rätt ofta. :)
Ett tag i alla fall. Kanske fortsätter det med uppdateringar vartefter.

Jag har håller också på att göra om i mitt scraphörn. Det blir ett alldeles eget scraphörn nu kan jag säga. Det känns så himla roligt. Gubben har plockat ut sin dator från kontoret och så får jag ha allt för mig själv. Kan ju säga att det är inte lite svårt att få till det. Jag plockade ut allt från skrivbordet och hyllorna och ska börja om och få till det igen. SUCK! säger jag bara. Ja det är ju helt underbart med ett stort utrymme. Men nu vill jag ju liksom få till en bra förvaring med allt också. Och jag hittade ju hur mycket som helst av mina saker som jag inte sett att jag haft. Jag har ju säkerligen köpt det på någe ställe och sen blir det liksom att det försvinner bland allt annat.
Ja nu ska jag ladda ur kameran också så jag kan visa lite före bilder från scraphörnet. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar