onsdag 10 augusti 2011

En rolig dag

Ja, som vanligt har jag haft en rolig dag. Jag har ju jobbat. hehe... kan man ha roligt när man jobbar kan man ju undra. Men jag har det. Tiden bara flyger iväg och jag känner att jag inte hinner med allt roligt som jag gör. Vill bara mer och mer. Det är jätte roligt och gissa så mycket fint man kan se på jobbet också. Vart jag jobbar? Ja jag har praktik nu och börjar jobba den 1 september som anställd genom nystartsjobb då men tänk en anställning. JIIIIPPPPPIIIII :)
Jo vart jag jobbar är ett piercingföretag på orten. Dom säljer piercing smycken via internet.
piercing.nu bara att klicka dig in och se allt roligt och fint. Kan lova att man skrattar och har väldigt roligt här och mycket waow åh va fint blir det. ;)

Ja idag fick ju jag veta av själva företaget att jag får nystartsjobb där. Jag blir ju givetvis så superglad att jag får bli en del av dom. MEN, man vet ju aldrig med arbetsförmedlingen så än törs jag faktiskt inte vara så glad. För en så länge har det känts lite som den där känslan "för bra för att vara sant". Och att det ska hända mig någe så bra någon gång i livet är väl kanske inte det lättaste att tro. Ja mitt självförtroende hm ....

Men som sagt jag har så jäkla kul och dagarna bara springer iväg.

Imorgon ska vi åka med företaget på någe kul. Vart vet jag inte det är en hemlis.
Får väl se vart vi hamnar efter att dom ställt in GPS:en. Ja, jag ska köra en bil. hihi

Ja och nästa vecka börjar min lilla gumma på fritis. Åren går kan jag bara säga. Men vem tycker inte det när man ser sina barn växa upp. ;)

Nehej nu ska jag läsa för barnen och vänta på att gubben ska komma hem så vi kan äta tillsammans och glo på tv. Sen ska jag packa inför utflyckten imorgon. :)

1 kommentar: