fredag 15 juli 2011

Omöblering i scraphörnet!

Jag började prata med min man om att jag ville flytta mitt scraphörn till sovrummet. Det slutade med att han flyttade ut sin dator till vardagsrummet och jag fick hela skrubben själv. :) Kan ju bara säga att jag riktigt längtar efter att få sitta och pyssla där. Denna bild är en förebild. Så här såg det ut innan jag började plocka ut allt.
Och fullt under skrivbordet också.

Ja så har jag ju en bokhylla bakom stolen också och den är ju full med allt möjligt.

Så nu när jag skulle göra om så ville jag verkligen börja om. Jag ville verkligen få allt i ordning. Så jag plockade ut allt i köket, men allt fick inte plats där så det stod faktiskt pärmar i vardagsrummet också. Så nu är det ju bara att ställa in allt igen och ja nästan hälften är tillbaka. Men det är ju så mycket man vill göra ordning. Som göra ordning ALLA stämplar. Med bra förvaring. Och det är ju inte det lättaste. Ja när jag är klar kommer bilder på hur det blev. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar