måndag 11 juli 2011

Min önskan just nu

Ja i scrapbooking alltså.
Det är faktiskt att kunna göra egna vintagebilder. Jag vill ha många och i egen stil och inte andra kort på andra barn och vuxna. Jag vill ha med mina barn eller bara natur.
Det är så svårt att få tag på bra och fina vintagebilder som inte är så himla dyra.

Sen önskar jag mig faktiskt också fler nestabillities. Dom är så dyra.
Och fler blommor det går alltid åt, jag skulle vilja få tag på någe nytt.
Sen vill jag ju ha en cirkelskärare också. Men den kostar runt 200kr. Jag skulle hitta den på ett företag igen men icke sa nicke. Den fanns inte. Kanske den inte finns i självaste webbshoppen men i den fysiska butiken.
Ja det är min lilla önskelista just nu.

Men jag kan säga att jag är nu helt såld på julkort. hehehe jag vet det är långt till julen men det tar också väldigt lång tid att göra alla julkort. Så det är väl dax att börja nu. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar