onsdag 20 juli 2011

Blir ett inlägg ialla fall

Ja idag ska jag ju också blogga om någe positivt för jag gav ju utmaningen till en tjej. Och hon bloggar positivt varje dag och då måste jag ju faktsikt hålla det jag också. Jag hade redan gått och lagt mig och lägger mig med mobiltelefonen och läser hennes blogg. Så kommer jag på att jag faktiskt inte har bloggat någe idag. Skriver ett inlägg i hennes blogg om att jag bloggar dubbelt imorgon men kan inte somna så jag tar datorn till sängen och ja här är jag nu.

Idag har jag varit med min bästa kompis och kollat in ett ställe i Köping som säljer begagnade kontorsmöbler. Jag var själv ute efter en mappvagn men där gick jag bet. Det fanns tyvärr ingen. Vi strosade runt och kolla lite loppisar. Min kompis letar efter lite roliga och gulliga hyllor att göra ordning till sin scraphörna som nog snart är på g. :)
Efter det åkte jag hem och åt och packade badkläder. Vi hade bestämt oss för att åka till Sanda och bada med kidsen. Vi trotsade detta knepiga väder idag. Först hämtade jag min stora grabb som kom med tåget för att hälsa på mig. Sen åkte vi ut och bada. Kan ju säga att jag tyckte det var riktigt kallt i vattnet och det fick bli ett dopp för mig. Inget andra dopp efter fikat.

Väl hemma satt min grabb och jag och bara pratade en hel del. Sen blev det film och mys.
Ja och nu är det natter.

Min positiva tankar om denna dag är: Det var väldigt roligt att få tid med min kompis utan att vi hade våra barn med oss. Och vi fick tillbringa lite "kvalitetstid" med vad vi gillar.
Och så självklart att min stora grabb kom hem till mamsen och hälsar på.

Ha en trevlig kväll/natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar