söndag 24 juli 2011

Börja jobba imorgon

Ja nu stiger vervositeten. Börja jobba imorgon och även om det är underbara människor så är det nervöst. Är så nervös för att göra bort mig. Känns alltid så när det är någe nytt och det är väl en del av mitt liv att ha det så.
Det ska bli så kul bara och jag pratade med min man om det och att jag vid detta arbete faktiskt inte behöver ha kortklippta naglar och inte vara utan smycken. Jag får ju faktiskt vara precis som jag är. Det känns helt underbart. Jag funderar på att spara mina naglar så jag får långa fina naglar igen. Huvudsaken är ju faktiskt att jag kan skriva på datorn. :)
Bara jag trivs och allt funkar så kommer jag nog dessutom börja gå ner i vikt. Det känns ju också som ett steg i rätt riktning. Jag behöver verkligen ett liv. Visst älskar jag att vara hemma mamma men nu börjar minsta stumpan skolan och det börjar kännas tomt och ensamt och jag mår bara sämre och sämre av det. Så detta är ju faktiskt en stor chans att få börja ett liv nu.
Kan inte skriva mer för nu ska jag verkligen försöka somna också. Som alltid så har man ju svårt med det när man vet att man MÅSTE upp på morgonen.
Ha en trevlig kväll/natt och morgondag alla besökare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar