måndag 18 juli 2011

Sent inlägg.....

Helt otroligt att man inte ska kunna blogga från sin telefon. Jag kan logga in och allt och få till en rubrik men sen när man ska skriva själva inlägget så får man inte fram några tangenter på telefon. Vad är det för fel igentligen. Jag vill kunna blogga från min mobil också. :(

Jag skulle ju skriva om min positiva dag och det blir ju en aningen sent inlägg då. ;)
Idag har jag rensat bland alla mina papper inom scrapbookingen och min bästa kompis var här och drack lite te och åt sockerkaka som min man bakat med jordgubber i;) hihihi kan ju säga att den smaka bättre än den såg ut.
Och som jag skrev i mitt tidigare inlägg så går man ju genom min scrapparrum när man ska till och från sovrummet. Och till min stora förhoppning så trodde jag i min enfald att jag skulle sitta och scrappa där idag. Men jag fick ju alla papper genomgodda och rensade för det behövdes verkligen. Så ja om man ska se det positivt, den som väntar på någe gott väntar alrig för länge. :)

Men imorgon så ska jag väl ändå kunna sitta där och scrappa. hihi
Och min stora son skickade mamsen ett sms om att han kommer och hälsar på oss igen nu på onsdag. Alltid kul när dom vill hälsa på fastän dom är vuxna nu. :)

Detta inägg blev som sagt väldigt sent. Klockan är nu 01:13 hihi och jag sitter med datorn i knät i sängen. Gubben minn börjar snusa så det går nog snart över till snarkningar bara jag stänger min dator. ;)
Ha en trevlig natt! :)
Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar