måndag 25 mars 2013

30day smash challenge together :)

På facebook finns en forum som heter just som rubriken. Där finns det 30 olika saker man ska scrappa om i 30 dagar. Det är en smashbook. Man tar alltså det man har och skapar av. Behöver inte vara något nytt.
Jag satte ihop ett papper i 15*15 cm med 15 vita papper bakom och sen ett till finare papper till baksidan.
Ska fixa till baksidan senare men just nu har jag inte haft fantasi nog att komma på någe mer.

 Det första man skulle göra var en sida 1. Om dig. Så här är min sida om mig.
 Och nummer 2. washi tape. Så min sida nr 2 blev massa små stumpar av min washi tape och en journal ruta med lite text om mina tape´s.

Det är allt för denna gång. Imorgon ska det scrappas om. 3. Favoritsak!
Hm ja vad har jag som favoritsak. Kommer på flera saker men kan inte bestämma mig för en som jag ska scrappa om. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar