tisdag 5 mars 2013

Denna ljuvliga dag....

.... ja ni undrar säkert vad jag gjort. Inget speciellt. Eller jo ja. Jag har en underbart fin och rolig vän. Det blir så mycket skratt i vännens sällskap och frisk luft då vi promenerar en hel del.
Hoppas inte jag tog all energi bara. För jag känner mig som ett energiknippe som håller på att spricka. Jag väckte upp min grabb som för tillfället sover hos oss. Hur? hahaha jag satte på stereon på lite högre volym och med dansband. ( Han sover i vardagsrummet och giller INTE dansband. ;) Så upp kom han i alla fall.
Själv har jag farit runt med snabeldraken (som gubben kallar damsugaren). Men har alldeles för mycket energi kvar ändå. Så vad jag ska göra nu vet jag inte. Skulle ju behöva köra iväg sopor. Men ja det är ju inte så kul. Men lunch måste jag nog äta först. Sen ska ju lilla lurvas ut på lunch promenad. Så det kan jag ju göra. Men det är klart då får jag väl ännu mer energi. Kan ju inte låta bli att ha bra musik i öronen när man promenerar. Blir så glad då.
Scrappa hinner jag inte med så mycket längre. Sitter kortare stunder ibland. Har lite jag skulle kunna visa men det får bli sen. Ska fotografera det först.
Har börjat jobba som timvikarie och det är ganska roligt. Jag trivs väldigt bra med det och det ger ju lite mer motion också att inte bara sitta hemma.
Nej nu måste jag äta sen blir det fotografering av lite scrappade sidor i mitt album.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar