tisdag 12 mars 2013

Inte mycket att uppdatera med

Men måste ändå tacka alla läsare för att ni ät trogna och springer här inne för att läsa och titta.
Jag ser på räknaren att det går up för varje dag. Jätte roligt! Det gläjder mig verkligen.
Hoppas ni finner någon inspiration bland mina alster, själv är min inspiration inte direkt på topp just nu.
Inatt när jag sov var den det, i alla fall i drömmarna. En scrap kompis till mig visade mig massa fina bilder på lo:s som någon hade gjort. De var jättefina. Inspirationen kom till ett nytt album. Ja vad annars. Helt galet jag och mina album. Men nu ska det inte göras fler album efter att det jag håller på med är gjort.
Då ska det nog bli lite lo:s gjorda.
Men nu har jag börjat jobba och det känns som om tiden inte räcker till alltid.

Har en idé om att ut och fota igen. Skulle vara kul med fler naturbilder. Vill ha ett foto som blir taget i sepia som går att skriva ut på kanvas så vi får till en tavla som vi gillar utan stadsmotiv till väggen i vardagsrummet.
En del av drömmen inatt att göra Lo:s på dina bilder jag gillar mest. Både natur och människor. Jag skapar som bäst när jag gör något jag har stora känslor för. Kanske skulle vara något. Jag behöver ju inte göra själva albumet. det kan jag ju köpa och sätta in alla lo:s i. ;)
Skulle behöva hitta en kontorsbutik som har svarta fotosidor så jag kan börja någon gång på albumet jag lovat gubben att göra. Måste hitta lite mer papper också och skriva ut de fotografier som han tagit.
kanske ska ta en snabb sväng till stan så jag hinner hem innan kidsen kommer. Har ju lovat att jag är hemma när dom kommer idag. Börjar jobba lite senare så dom hinner hem innan jag måste åka.
Ja så får det bli.
Ha en bra dag alla läsare och tack för att ni är så goa och kikar förbi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar