tisdag 2 april 2013

Fler sidor i min smaschbook

Jag är urdålig på att stava detta ord men ni förstår nog ändå.
Här kommer en sida om min bästa sak. Jag har 3 stycken. Min telefon, datorn och bilen. Dessa 3 underlättar i min vardag.
 Sen skulle man göra en sida med knappar. Så jag skrev vad jag brukar använda knappar till.
 En sida med någon speciell. Som är min kusin i unga dagar. ;)
 En sida med favoritplats. Det var jätte svårt men när jag tänker efter så är det i min egen bubbla så att säga. I min drömvärld.
 En sida om familj. Så då tog jag fram ett foto där hela familjen är samlad. Och det var ju när vi gifte oss och det passar väl bra.
Det var allt jag hade att visa just nu. Ska göra ett annat inlägg med lite kort jag tog när jag var ute och gick med min Lurvas. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar