torsdag 31 januari 2013

Ner i vikt

Ja, det känns underbart kan jag säga. Trots att jag varit sjuk en del denna vecka så har jag gått ner i vikt. Snart är jag nere på mitt första delmål. Känns jättekul.

På scrapfronten har det inte blivit så mycket just nu. Jag samlar mest ihop saker nu för att kunna börja på ett album till min man om hans resa till USA. Även om det var en jobb resa så är det ju en upplevelse och han tog en del kort. Ska bli riktigt kul. Men skulle vilja få tag på papper med en karta över USA på.
Då kan man sätta en linje i form av ett snöre och fästa med brads så man ser resans gång och var mellan landningarna varit. Vore jätte kul men får se om jag kan få tag på det.

Idag var jag på kurs på fm. Lyft teknik och det handlade om liftar.
Det var givande. Vi var bara tre personer där. Skulle ha varit 6 stycken. Men det gick bra och roligt hade vi.

Nu ligger kidsen och lille Ludde har somnat på soffan. Jag skulle vilja scrappa men orkar inte komma mig för att börja leta saker igen.

Nej det får bli att slötitta på tv:n och läsa lite samtidigt i det nya materialet från viktväktarna. Jag vann en tidning idag.
Nej nu blir det inget mer bloggande för stunden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar