måndag 14 januari 2013

Rensat i scraphörnan och säljer av med lite.

Ja som sagt jag har en del som ska säljas och det kommer mer vartefter.
Tyckte det var lite för knöligt att lägga in på facebook så jag använder mig av min egen blogg istället. 
Hoppas ni orkar igenom hela inlägget.
Här är en box som man kan sätta mappar i till A4 utan locket kan man ha sina 30*30 ark i den.
Porto tillkommer på alla priser. jag samfraktar givetvis om det finns fler intressanta saker.
 Den har en spricka i ena hörnet. Pris:40kr.
 Bilderna blir lite uppåner ibland men hoppas ni ser ändå vad det är.
Här är Fiskars shapebossplatta. Med orginalmallen. Det är en pigg avbruten i ett av hålen. Själva "pennan" med följer inte. Så det får du köpa till själv. Pris: 70kr. SÅLD
 Två scrapböcker. I båda böckerna står mitt namn på insidan av pärmen. Annars i fint skick. Pris: 30kr styck.
 Lite dekorationer. Det är gnuggisar, 3d deko, Pris: 25kr för allt på bilden.
 3D ark enligt bild. Pris: 5kr för denna som bara innehåller en.
 3D bilder Pris:10kr arket.
3D bilder Pris:10kr arket.
 3D bilder Pris:10kr arket.
 3D bilder Pris:10kr arket.
 3D bilder Pris:10kr arket.
 3D bilder Pris:10kr arket.
 3D bilder Pris:10kr arket.
 3D bilder Pris:10kr arket.
 3D bilder Pris:10kr arket.
 3D bilder Pris:10kr arket.
 3D bilder Pris:10kr arket.
 3D bilder Pris:10kr arket.
 3D bilder Pris:10kr arket.
 Pappersveckare. Men dessa veckar inte pappret utan gör: lila blir nallar, gula blir händer, gröna blir fjärilar. Pris: 10kr styck. SÅLDA
 Stämplar på träklloss. Kan vara missfärgade under.
wedding inplastad Pris:10kr
Prins och prinsessa med kronor Pris: 10kr
Lucia med följe Pris: 5kr
Baby med text Pris: 10kr
Pirater Pris: 15kr
 Här kommer fler stämplar.
En stämpel från vilda stamps med engelsk text NY Pris: 10kr
Den svarta stämpeln kommer på en annan bild.
Mössen på tandkrämstuben är på träkloss Pris: 10kr SÅLD
Den lilla stämpeln med rosa bakgrund är ägg Pris: 5kr
Vita stämpeln Pris: 5kr
Foamstämpeln Pris. 5kr SÅLD
Ansiktet på flickan Pris. 5kr
 Här kommer babysar från Hänglar och stänglar. Tyvärr blev bilden upp och ner. Pris: 150kr
 Ännu fler stämplar
Stamp kit helt nytt  Pris. 10kr SÅLD
Farbrorn med mus på huvet Pris: 10kr
Pojken med halsduk från panduro Pris: 10kr SÅLD
Flickan med ballong Pris: 10kr SÅLD
Figuren med skyllt Pris: 5kr
 Ett stämpel set från stämpelhuset. Det var ett tävlingskit på en mässa. man kan få till olika motiv beroende på vilkka stämplar man använder sig av. Pris: 50kr för hela setet.
 Promarkers som min son haft. Pris: 15kr styck. SÅLDA
Färger: Cool grey 1, Pastel yellow, blush, terracotta, cinnamon, blender, ruby, umber, ivory, sky blue.
Brilliance röd stämpeldyna lite använd. Pris: 10kr SÅLD
Vattenpensel Pris: 10kr SÅLD
 Dies den till vänster är en Mössa/hatt Pris: 10kr
Den fyra diesen med kvadrater Pris 10kr för alla 4. SÅLD
Dessa dies kan inte användas i tången. Men dom är så små.
 Här kommer en stämpel som fungerar jättebra. Missfärgad men färgar inte av sig.
Sara Kay är märket på denna. Pris: 15kr
 Chipboard bokstäver och siffror i olika typsnitt. kan inte svara för vilka bokstäver siffror som finns kvar. Över 3cm höga. Pris: 40kr för alla fem påsarna.
 Chipboard bokstäver enligt bilden. Vet inte vilka bokstäver som finns kvar. Pris: 10kr
 En silhoutte utan skärmatta. Två beskrivningar den ena på svenska. Jag har inte kommit överens med den. Denna skickas INTE utan får hämtas. Det medföljer två cdskivor med programmet. Är samma skiva. Går också att hämta programvara på internet då heter den craftrobo. Kniv sitter i maskinen. man kan använda en penna istället för kniven så den ritar ut motivet man vill ha. Prisidé: 1000kr
Det var allt för just nu! Skriv i detta inlägg om du är intresserad av något.

11 kommentarer:

  1. Hej. Jag vill köpa mössen på tandkrämstuben/Ina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är din! Maila mig på strandlund72@gmail.com för konto info.

      Radera
  2. Jag vill även köpa de fyra diesen för 10:- och foamstämpeln för 5:-/Ina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Samfraktar med den andra stämpeln. Maila mig för konto info.

      Radera
  3. Hej. Vill gärna köpa fiskars shapebossplatta, och alla gnuggisar för 25:- och alla tre pappersveckare. Kontakta mig på facebook Paulina Lilltroll :)

    SvaraRadera
  4. Har du babysar från Hänglar och stänglar 150 kr kvar ??
    Då vill jag ha de

    Mvh Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Anna: Ja dom finns kvar. Maila mig på strandlund72@gmail.com

      Radera
  5. Har skickat till dig
    mvh Anna

    SvaraRadera
  6. Finns bebisarna från hänglar kvar?

    SvaraRadera