måndag 21 januari 2013

Vikt

Ja nu står jag här och kämpar på med propoints räknande. Känns jättekul att jag äntligen efter så många år kommer mig för att skriva in mig på viktväktarna och börjar köra mitt race.
Många tror att det är BARA att gå ner i vikt. Det är det inte kan jag tala om. Det beror på så himla mycket anledningar. Personen i fråga kanske har anlag för att gå upp vikt. Eller har något annat som ligger bakom.
Många har det psykiskt jobbigt, man kan känna att man inte är värd något för alla fokuserar på personens vikt istället för det som finns innanför. Det är otroligt mycket runt om i samhället och i ens närhet som gör att man inte orkar.
Nu ska jag göra detta för mig för att jag vill och jag är positivt taggad till detta. Jag hoppas så innerligt att jag ska orka hela vägen. Jag vill också ha fina kläder. För det finns inte kläder som jag vill ha i min storlek. Och många butiker tycker inte man behöver ha mer än till storlek xl om det äns.

Min vikt framgång kommer jag inte visa här utan kommer ta den för mig själv och mina andra viktväktar kompisar inne på viktväktarna.

Om du är en kvinna/man med övervikt och känner att du skulle vilja gå ner i vikt och vill ha förståelse. Sök dig till viktväktarna där kan du få hjälp OCH förståelse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar