måndag 21 januari 2013

Scrappat lite cd fodral

Har scrappat en del cd fodral på beställning. Trodde nog att jag hade ångan upp för fler när jag ändå var på gång men icke. Får se när nästa omgång blir. Här är i alla fall ett av fodralen. Svårt att veta hur barnsliga dom ska se ut eller ungdomliga, vuxna. Ja ni förstår säkert.
På detta fodral valde jag att använda mig av fjärilarna som min man köpte i USA. Så underbara!
 Här är nästa fodral. Lite åt det rosa hållet. Men ändå inte enbart. Mycket blommor.
Här kommer en med papper från graphic45. Så underbara papper. Och så blommor så klart. På detta fodral ,som jag gjorde först av dessa fyra, blev blommorna lite långt ner i kanten så dom sticker ut. När jag sen skulle ställa kortet för fotografering så blev det lite svårt.
 Här kommer nästa fodral, kommer dessvärre inte ihåg vad pappren heter men älskar dom.Mycket blommor och band här.
Ja det var dessa som var tillverkade för denna gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar