onsdag 6 februari 2013

Ett födelsedagskort till en jättebra kompis

Ja detta kort gjorde jag till min kompis födelsedag. Det var jättekul och allt bara flöt på så jag är riktigt nöjd med detta kort. Har börjat använda nålarna också som jag haft i några år nu. På detta kort har jag trätt upp bokstavspärlor på en nål och sedan klippt av spetsen och limmat fast den. Jag har också använt mig av kompresser som jag färgat in med distress färgerna.
Insidan brukar var jätte svår att få till tycker jag om man inte bara ska göra en enkel insida. Nu använde jag flera olika papper och tycker att det blev ganska bra. Hoppas jag kan hålla i den stilen ett tag.
 Sen gjorde jag baksidan också. Min stämpel med gjort av har så stort utrymme i mitten med ingenting. Så denna gång stämplade jag med en annan stämpel i mitten.
Hoppas ni tyckte det var intressant och att jag kunde inspirera någon. :)

2 kommentarer:

  1. hej kom till din sida då jag sökte album såg ett jättefint augusti månad, har du bra tips på att sätta ihop album utan spiral?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej
      Jag kommer inte ihåg hur jag gjorde med det albumet. Men jag har ett sett som är ganska enkelt att sätta ihop ett album med men jag ska fixa tutorial på det så småningom. Lite svårt att förklara utan bilder. ;)

      Radera