söndag 6 november 2011

Adventskalender

Som vanligt startade jag en adventskalenderswpp på svenskscrapbooking.
Det är tredje året på raken tror jag som jag gör det.
Det är så himla roligt att ha en kalender med scrapsaker.
När jag fick reklambladet från panduro härom veckan så var det med en lila gran där gjord av plankor.
Jag sa till min man och mina barn att en sådan ville jag ha när jag fyllde år.
Och då fick jag också. Så nu fyller jag på den med alla paket som kommer till swappen.
;) det är så kul att se alla paket. Förr la jag dom bara i en bunke bredvid sängen och jag gick inte upp på morgonen innan jag öppnat mitt lilla paket. hihi
Nu sitter ju denna kalender på väggen i vardagsrummet så jag blir så illa tvungen att gå upp. hihi
Men så trevligt att gå upp och få öppna paket. ;)


Min dotter har gjort en pappers stjärna och min man scrappade en julgransfot. hihi
Ja som sagt när man scrappar så är det ju bara fantasin som stoppar för hur saker och ting kan se ut.

Nu är jag ju så himla sugen på att göra en varsin till mina barn. Det svåra är att hitta på saker att slå in i paket. ;) hm, ja får se hur det går. Det ska ju inte bli dyra saker utan något användbart men billigt.

Nej nu har jag uppdaterat min blogg så det får räcka för idag. Men det har i alla fall varit otroligt att vara på gång med bloggandet igen. Blir lite bättre skrivet kanske när jag bloggar nästa gång om något. Nu är det ju mest insatta bilder.

2 kommentarer:

  1. Nina var med och "byggde" granen. Hon slog sig på fingrarna flera gånger men ville bygga vidare på mammas pressent. Få se hur många dagar det går i december innan frun tar med morgondagens paket till sängen på kvällen innan. Då kan hon öppna så fort klockan ringer. :) Kram från din stora man.

    SvaraRadera
  2. Vad fin! Kul idé att hänga paketen där!

    SvaraRadera