tisdag 10 april 2012

Dax att uppdatera lite kanske

Ja det är nog dax nu. Såg att jag inte uppdaterat sen i november. Då får jag nog skämmas.
Ser ju faktiskt att folk är här och kikar lite.
Det har hänt rätt mycket i livet nu men inte så himla mycket på scrapfronten.
Jag hoppas kunna uppdatera en del det närmaste halvåret med lite roligt scrappande.
Nu ska det bara letas fotografier på allt som jag faktiskt har scrappat. Det mesta finns det kort på. men en del har inte blivit fotograferat alls.

Ja vad har hänt sedan november.
Min tonårs son  har flyttat hem till mig. Han har fått jobb och lever nu i mitt vardagsrum.
Julen har passerat med mycket roligt av julklappar och annat.
Barnen har fyllt år och haft sina kalas.
Jag har varit på mässan i Avesta som helt klart är en mässa man inte får missa.

Ja mässan i Avesta! Det här året var det inte så roligt som jag hade trott. Jag mådde verkligen inte bra och kände absolut inte alls för att scrappa någe nämnvärt. Något blev det ju men inte så mycket och jag var inte med i  en ända tävling. Jag hade lite trubbel på en front men det är lugnt något sånär just nu. Kommer att bli bättre inom några veckor. Mer går jag inte in på det. Men jag börjar må väldigt bra i alla fall och det känns skönt.

Så nu ska det nog bli mycket scrappat framöver hoppas jag.
Ska uppdatera lite mer bara jag hittar alla mina fotografier vart nu dom är. hihihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar