söndag 6 november 2011

Jag var ju i Avesta också

Jag och min kompis Cattis åkte till Avesta mässan, ja en hel del fler från våra träffar också.
Det är alltid lika roligt!
Detta stämpel kit är från Vilda stamps och är så himla fint.
 Sen fick vi massor av roliga saker i goddiebagen också. Som dessa papper och dekos.
 Ännu mer papper och dekorationer. Så himla mycket fint.
 Sen shoppa jag en hel del mer än jag brukar. Och det var så jäkla kul att kunna shoppa så mycket för än gångs skull. Det blev allt detta på bilderna. och jag kan lova att man får ändå inte nog. ;)
 Jag köpte massor av fler stämplar från vilda stamps och lite dies, punchar, embossingpulver, stickles, blingdekos, ja massor blev det i alla fall.
 På denna bild finns dien med som man kan stansa ut staket. Har sett att det finns grind till det också och den vill jag ju givet ha. hihi säg vad man inte ville ha.
 Sen var det ju en hel del tävlingar också. Man kommer ju som vanligt inte igång med producerandet förrän efter flera timmar. Så jag fick till detta kort ialla fall och det är jag riktigt nöjd med.
 Det här kortet blev INTE bra och jag är så himla missnöjd. Men men.
Jag tror att man måste på något vis bara vara med i en tävling och sen gör man bara det som man själv känner att det här vill jag göra nu. För det blev bara dessa kort gjorda på HELA den dagen.
Man tappar lite motivation tycker jag när man blir stressad och det måste vara på ett visst sätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar