söndag 6 november 2011

Julkort av en papperspåse

Nu äntligen är det uppdatering av ett julkort jag gjorde för LÄNGE sen.
Jag gjorde detta av en liten papperspåse. Jag har inte gjort någon tutorial så ni får söka på youtube så finns det säkert där.
Det var jättekul att göra detta kort. Jag har gjort det förrut men som ett grattiskort då.
Detta är framsidan på kortet.


Här är kortet när man öppnat det. Man kan skriva en hälsning eller dikt.

Här är en bild när man drar ut det kortet som finns i fickan. Där kan man också skriva något eller också så fäster man en liten present där som tex en stämpel om kortet är till en scrappare. ;)


Så vreds sig det sista kortet och jag orkar inte ladda in det på nytt så det får bli så här. Men det är baksidan på kortet ialla fall.


Tack för att du kikade in.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar