söndag 10 april 2011

Några lo:s till gjorda.

Idag har jag hunnit med och scrappat en hel del. Det är så rogivande. Och jag har gjort en ganska smart sak tror jag. Ialla fall så får jag gjort en hel del. Jag har tagit och skrivit ut korten och så har jag tagit ett kuvert och lagt varje lo:s kort och skrivit på. Sen har jag sorterat ner i mapp med olika fack och så valt ut papper och lagt där varje lo ska vara. Så har jag bara att ta upp närr jag vill göra en lo. På så vis kan man inte sitta hela dagen och vela med vad man ska göra. Här är en lo till min grannens barnalbum. Mamma rockar för My heter den. Så har jag gjort en till, till samma album. Denna är så söt tycker jag. Den heter Den ROSA draken. ;) Hon är ju bara så jäkla söt.
Här är en liten närbild på själva blomdekorationen som jag för den delen har fått dille på. Både på lo:s och kort numér. Tyvärr försvann en bild så jag får lägga in den igen i nytt inlägg.

1 kommentar:

  1. Diggade verkligen den översta! Den andra var med fin såklart!!! Kram

    SvaraRadera