fredag 1 april 2011

Never ending card

För ett tag sedan hittade jag ett kort på svenskscrappbooking som jag tyckte såg så härligt ut. Jag har gjort med 15 *15 cm papper. Jag tror dom hade gjort med ett 30 *30 ark. Jag passade på att göra detta till min svärdotter som fyllde 18 år. Hon gillar körsbär så givetvis köpte jag papper med körsbär på när jag hittade sådan i den nyöppnade butiken i Västerås. Så första sidan ser ut så här. Sen viker man ut nästa sida. Och så ser det ut så här.
Sen fortsätter man att vika ut kortet occh då blir det så här.
Och så viker du en gång till och då ser det ut så här.
Sista utviken och man är tillbaka från början. :)

Jagg har börjat ett kort till men det är inte klart ännu och imorgon ska jag till mässan i Avesta och då hoppas jag få klart på några lo:s. :) Ska bli superkul.


Ha en trevlig helg!

3 kommentarer: