måndag 15 november 2010

Lite fler julkort

Ja det var ju ett bra tag sedan som jag uppdaterade min blogg. Så nu är det kanske dax att göra det tänkte jag. Jag gjorde ju en del julkort på mässan i Västerås.
Vet inte vad det är med blogger för bilden hamnar snett hela tiden. Men ni får väl luta huvudet på sned om ni vill se kortet åt rätt håll. Detta kort är gjort efter en utmaning där man skulle göra ett kort i anorlunda form. Jag försökte mig på ett kort som skulle se ut mer som en julkula. Men ja det blev inte så bra.
Insidan ser ut så här.

Nästa julkort är inte gjort efter någon utmaningen för jag fick ju inte använda stämplar som jag hade innan. Man fick bara använda sådana som var med i tävlingskitet. Men jag köpte en vit gegga på tub som man kan sätta som snö på korten. Det blir puffat när det torkat.

Ett litet julkort som inte fick vara med i utmaningen för det fick bara vara med en stämpel och jag hade ju snöflingan också.

Detta kort är gjort med en stämpel jag fick i födelsedagspresent av min bästaste vän. :)
Nästa julkort är gjort med många olika stämplar och det gjorde jag när jag kommit hem. Då har jag som det heter "maskat" flera stämplar. Tyckte faktiskt det blev ett av dom bättre korten jag gjort. :) Om jag får säga så själv alltså.

Inuti det kortet ser det ut så här.


Ja nu ska jag göra ett nytt inlägg med lite annat. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar