lördag 20 november 2010

Dumma dator

Hade tänkt mig en uppdatering av lite stämpelmotiv som jag gillar så mycket. Har börjat köpa tidningen Magnolia inc, och det finns ju hur mycket som helst där som man vill ha.
Börjat köpa lite magnolia stämplar och igentligen skulle man kunna köpa bara sådana för dom är inte mycket dyrare än alla andra.
Tog kort på många stämplar ur tidningarna men min dator ville numer inte ens ta emot kortet så jag kunde tanka ur kameran. Så trött på den här datorn nu. Vi lyckas ju inte installera om den. Den vill helt enkelt inte alls. Får väl göra ett sista försök imorgon och se om allt på dator försvinner. Då får det väl vara så. Bara jag kan börja använda den här jäkla datorn igen.
Vet att jag har några som kikar in här utan att skriva någon kommentar och fått förfrågan också om uppdatering. Så därför tänka jag att jag skulle göra en uppdatering även om det inte blev med mina alster. Men tji fick jag.

Så ja en liten uppdatering blev det men inte så som jag velat.

Ska se om jag kan uppdatera någon dag genom min gubbes dator istället. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar