onsdag 20 oktober 2010

Lite nytt

Nu kanske det är dax att uppdatera med lite bilder igen. Jag var på scrapträff i går kväll och vi hade jätteroligt som vanligt. Men dessa 3 julkort har jag inte gjort då utan gången innan.
Nu får ni se dom liggande för min dator vill inte som jag vill så det går inte att redigera kort i min dator.
Det första är gjort med ett bokmärke istället för stämpel och det här under är gjort med en vintagebild. Känns riktigt roligt att göra på lite olika sett.

Nästaa är också gjort med ett bokmärke. Men det är inte helt klart än. Jag ska stansa ut bokstäver i svart med texten God jul som ska dit också.

Och denna gjorde jag igår. Köpte ju magnolia inc och där fanns beskrivning på denna gulliga smällkaramell. Med lite övning så blir den nog finare än vad denna blev.

En närbild på dekorationerna. Färger blir inte rätt pga blixten som ljusar upp det så mycket. Det finns inget rosa på den även om det ser så ut.

Det var allt för denna gång. Om posten kommer med min dotters vinst så kommer det nog uppdatering med det också. :)

1 kommentar:

  1. Du kan ju visst du med, du gör superfina grejer, kolla bara på det du gjort i detta inlägg. :)

    SvaraRadera