måndag 15 november 2010

Bandförvaring

Jag har kommit på något så himla bra. Min kompis har en die så man kan stansa ut sådana där bra plattor att snurra upp banden på. Och dem passade ju helt perfekt i den röda lådan från biltema. Och jag behövde ju fler. Jag snodde ju denna från gubben. Och åker då in till biltema för att köpa fler. Men det visar sig att dom har slutat med dom här och börjat med några andra som har löstagbara mittdelar. Det är ju värdelöst. Sådana brukar flytta på sig och man får allt ihopblandat ialla fall.
Finns det någon annan bra förvaring? Gillar inte de väskor man har där det ska sticka ut en snutt av tråden/bandet och man ska ha massa hänga ut. Jag vill ha ordning och reda på allt.
Har ju sett en väska på panduro med lådor i. Undra hur stora fack det kan vara i dom. Hm kanske något att önska sig i julklapp.

3 kommentarer:

  1. Snyggt och ordning och reda!
    Kan du inte kolla på något av forumen om någon har gammal biltemalåda att sälja till dig??

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Kolla om du kan hitta lådor för broderigarn för i den ryms dessa bobiner.
    I Panduros väska med plastlådor i (den är röd med svarta detaljer) så finns det KANONBRA lådor till band. Den är inte så dyr heller, tror den kostar ca 200 kr. En lämplig julklapp från gubben kanske?? ;O)

    Hoppas du får någon idé av detta.

    Med vänliga hälsningar
    Erika K

    SvaraRadera