måndag 25 april 2016

Den här lilla älsklingen alltså...

Här är han min lilla älskling! Men för fyra år sen, så han är något större nu. han gillade att tugga på de här trä knopparna på de byråer vi hade stod i köket på den tiden. Det klia nog skönt i tänderna. Det var väl tur det var billiga byråer. Han fick hålla sig i köket den första tiden när han var ensam hemma. Han var liksom inte rumsren så det var att torka golv varje dag ett tag. Men åh vad jag INTE ångrar att jag skaffade honom. Något så gosigt och sällskaplig och mysig som han är det är svårt att hitta.

Liten busig och med ett jäkla temperament. :)
Jag stod och pratade i telefon och han ville gosa så han tröttnade på mig och la sig på mina fötter och sov. ;) Det blev väldigt skönt om fötterna kan jag lova.
Trött det har han alltid varit, som liten när han busat mycket. Här har han fått tagit över kattens mjuka korg. Den ville han massakera efter några veckor. Det kan ju inte få vara mycket helt.
Det här är så våran Ludde. Han ligger gärna under täcket och sover. Och kikar ju så klart på vad jag gör. För han fick ju inte sova i sängen till att börja med. Han är liten och gullig och skulle sova i sin korg på golvet.
På kvällarna innan matte lägger sig i sängen så kan man ju få sova hos matte när hon halvligger i fotöljen. det varma lilla gosiga knytet växte fort. :)
Sola ja varför inte passa på när han ändå hitta en pinne att tugga på. Här la han sig bara helt plötlsigt och ville inte gå nå mer. Det var ju så mysigt i solen.
Han var inte så kartig som han själv trodde så liten som han var. Men nog fånga han många hjärtan allt.
Här på kvällsrundan innan natten såg han en igelkott. Han var inte så mycket större än den. Nyfiken kan man ju vara, så försiktigt smög han fram och nosa på den. ;)
Här min lille fis från fm när jag kom hem från jobbet och hitta honom i sängen under mitt täcke. Han gillar inte att jag fotar honom. Han är så envis som ett barn. Så får man inte kort på honom första försöket så är det kört sen.
Jag satte mig i soffan och tittar på film för att få lite avslappning innan det var dax för maten och andra sysslor. Då kommer han upp hoppandes i soffan och lägger sig i mitt knä. Han få en egen filt över sig och somnar. Här hörde när jag tog första kortet. Och därför tittar han upp på det andra. ;)
Ja nu har ni fått se den lille krabaten. Han är gosigare än nånsin och kanske beror det på att han känner av hur jag mår. Han är sååååååå mattes bästis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar