lördag 13 april 2013

Nytt album? ;)

Nej faktiskt inte. Men ett album som fylls med innehåll.
Jag köpte ett svart enkelt album och efter all inspiration i alla smachbook´s så kände jag att jag skulle göra boken om mig.
Så ja nu är det på gång. Men det är svårt och det blir inte alls riktigt som jag vill. Är det för att det är mig själv som det inte vill? SUCK!
Ja en liten bild på vad jag åstadkommit idag. Detta är mitt första uppslag. Men jag känner mig inte alls nöjd. Texten måste ändras och igentligen vill jag ha den på engelska helt och hållet. Men så duktig på att fixa till det är jag inte. Så bra på engelska är jag inte så jag lyckas få till det med rätt ord och betydelse.
Tänker försöka använda mig at Once upon a time pappren jag haft legat i så många år. Men det är svårt att få till bilderna så som jag vill ha dom.
Men här är en liten uppdatering i alla fall.

1 kommentar: