söndag 17 februari 2013

Scrapträff i Västerås

Igår var jag på en träff i Västerås som anordnades av Annelie och Mians scrapbooking. Det var jätte trevligt! 
Gått om utrymme att sitta och scrappa. Jättebra anordnat. Ja det var helt enkelt jätte kul. Och jag kommer gärna fler gånger. 
Igår var det en utmaning och det kändes så skönt med en utmaning och inte massor. För av någon anledning klarar man inte av att hålla sig ifrån utmaningarna och är det många blir man så stressad. 
Det var en skiss som skulle följas och det skulle vara vår och sommarfärger. Så mitt kort blev så här.
på bilden syns också ett block med papper som jag faktiskt vann. Jag fick andra pris. Känner mig så stolt att så många röstade på mig. :) Jättekul! Väldigt fina papper! Tack så jättemycket! :)

Efter jag gjort klart kortet till denna utmaning så fortsatte jag med ett album som jag påbörjat att skära papper till hemma. Men det kommer i nästa inlägg. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar