söndag 28 augusti 2011

Söndag igen

Ja veckorna går fort men det gör helgerna också. SUCK! Ska ju hinna med tvätt och städ på helgerna. Och igår var vi in till stan och firade vår två åriga bröllopsdag. Den är idag men vi firade den igår. ;)
Vi shoppade en del och jag fick en dator som jag fick välja lite själv hur den skulle se ut. Och jag valde en större denna gång. Den känns lite konstig och otymplig. Men det är ju säkerligen en vana. Jag valde en med numeriskt tangentbord med lite tanke på jobbet. Och sen har jag ju känt att det är rätt skönt med ett sånt tangentbord när jag använt det på jobbet.
Så ja vad gör man idag då? Det ska skrivas ut lite bilder och först ska det plockas in en hel del program i min dator. För nu finns ju inte allt det som jag vill ha.
Under förra helgen gjorde jag ett kort till min arbetskollega som fyller år idag. Jag ska lägge ut bilden så fort jag fått över den i datorn. ;) Som sagt det ska ju in en del program.
Och hur mycket som blir gjort idag vet jag inte ännu. Är lite trött, vaknade vid 3:30 inatt pga ett åskväder. Ville ju så klart inte att något skulle bli förstört av våra datorer och andra elektriska saker i hemmet. Så det var bara att gå runt och dra ur allt. Barnen vaknade när den värsta knallen kom och så fick vi bädda för två barn i sovrummet hos oss. Johnny vaknade också (min äldsta) och sa att han fått sms en timme tidigare och då var ovädret i Katrineholm. Så det färdades ganska fort.
Det gick över ganska fort och snart sov vi igen. Men avbruten sömn och lite upp och springa gör ju att man blir lite trött.
Ha en trevlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar