måndag 6 september 2010

Swappblommor

Jag startade en swapp på www.svenskscrapbooking.se och då fick jag hem alla fina blommor.
Men nästa gång jag startar en swapp ska jag be att alla sorterar ut alla sina blommor i zip påsar. Då kan man se när man får hem blommorna vem som gjort vad. BellaMio har satt sina i cellofan dom är helt outstanding. Och isingen har också satt sina i zippåse. Och så så himla söta.
Sen vet jag också att dessa är mina. Dom gjorde jag. Jag tänkte mig en ros och sen ville jag försöka åstadkomma en liten näckros men jag vet inte om jag lyckades riktigt.
Sen min kompis "skogsmulle68" som gjorde dessa. En ros i notpapper och en snöflingeblomma.
Den blev så cool tycker jag. Snacka om vintrig blomma. :)
Det var allt jag hade att visa den här gången. Har ju startat en adventskalenderswapp också. hihi Det ska ju börjas i tid. Så man hinner få in alla innan det är dax att skicka ut igen.
Ha en trevlig kväll!

2 kommentarer:

  1. WOOOW vilka blommor!!!
    Jag hann ju inte alls vara med :( hoppas på en ny omgång dårå :)
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Dom ser jätte fina ut, hoppas på post i dag : )

    SvaraRadera