måndag 17 september 2012

Varit på träff i Enköping

Ja så har man varit iväg på en supertrevlig scrapträff. Lite trångt kan jag säga att det var. Jag packade upp min väska och fick gå ut med den i bilen igen. Men jag hade ju inte så hiskeligt mycket med mig.
Detta på bilden är tävlingskitet. Så mycket roliga papper och dekorationer.
Det är nog ända stället jag varit på där man får såååå mycket i täclingskitet. Oftast är tävlingskitet stämplar som man kanske ändå inte vill ha. Detta är helt super och jag vill gärna åka på nästa stora träff dom anordnar igen. Det är så värt det. Det serveras frukost, lunch fika, mat och det finns hela tiden tillgång till frukt och lite upp piggande godis. ;)
 På bänken som en goodiebag så att säga låg två papper. Och lite charms och lite annat. Men dessa papper tänkte jag visa. Det är en ny tillverkare. Två tjejer som startat upp och gjort ett antal papper. Tyckte väldigt mycket om det med fjärilar. En av tjejerna kom under två timmar och sålde lite papper.
 Jag var ju bara tvungen att köpa denna då. Så fulsöta på någe vis. Det blev två papper av samma sort så klart. Gillade mer det beiga i pappren en det blå i pappret över.
Det var det jag ville visa just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar