fredag 27 maj 2011

Kanske dax att uppdatera lite. ;)

Ja det är lite dåligt med uppdaterandet. Jag önskar det gick att göra med mobilen. Då skulle det ske så mycket oftare. Men här kommer två kort som jag gjorde till en beställning. Beställaren fick välja ett av dom, men kom aldrig och hämtade.
Det första är kanske lite för barnsligt också.
Kort nummer två är väl igentligen ett kort som går att använda till vilket tillfälle som helst.
Det är svårt att göra kort på beställning tycker jag. Man får så mycket krav på sig själv då. Man vill ju inte att den som beställer ska bli besviken.

Inuti kortet blev det också dekorerat. Men bara med stämpelmotiv. :) Tyckte det blev riktigt fint. Första gången jag använder dem stämplarna.


Ja nu har jag inte scrappat någe mer. Det ligger ett halvklart studentkort som ska göras helt klart någon dag också. Sen ska jag göra två grattiskort också.

Men det får jag väl igång senare i nästa vecka kanske.

1 kommentar:

  1. Halloj! Kort nr 2 är ju helt underbart! Så glad den ska bli som får det... Kram

    SvaraRadera