torsdag 30 december 2010

Scrappat igen hehe

Så har jag äntligen kommit igång igen med albumet till en liten tjej som fyllde år i augusti. Det är ju bra om albumet blir klart någon gång. Sen ska jag bara hitta på någe sätt att sätta ihop det också. Kanske blir det ett egen gjort album. Stort i så fall då det är lo:s på 30*30. :)
Men det ska väl gå det med.
Goa fötter heter den här Lo:n. Tycker det är så gulligt med bebisfötter. Sen ii filmremsan är det massor av små kort när hon tar och smakar på sina fötter. Därför rubriken GOA fötter. hihi
Hade lite strul innan jag fick till fotona som jag fått hämta från en sida av hennes mamma. Min dator sparade dom i helt fel format och min dator vill ju inte funka i det program jag gillar. Ska installera om den här datorn någon dag när jag orkar.
Men gick in och hämta bilderna igen och då funka det. Hm knepigt men nu har jag i alla fall fått till den. Ska hämta fler bilder sedan för fler lo:s men måste bestämma hur lo:n ska se ut så jag kan skriva ut korten i rätt storlek.
Ha en bra kväll!

1 kommentar: