söndag 19 december 2010

Jag har scrappat en lo till en utmaning...

Nu har jag gjort en lo som jag gjort för en utmaning på svenskscrapbooking. Den skulle handla om mina julförberedelser och jultraditioner. Jag tycker den blev ganska bra. Är i alla fall helnöjd med den. Men någon vinst tror jag inte på. Men kul att göra en i alla fall. Det fick mig ju ialla fall att komma igång.
Här är lite detaljbilder. Fotot på ljuset tyckte jag passa så bra att sätta i ett hörn med lite dekorationer runt. Det gröna filtbandet är helmysigt, det fick jag i adventskalendern och det är jag jätteförtjust i och skulle vilja få tag på mer.
Och här är en till på nästa hörn. Där finns en lussebulle utan russin. Den är en pytteliten. Iden till den fick jag från hoppetossa, hon hade gjort några sådana för något år sen. Men hon fick till dom mycket snyggare. Hon färgade dom också så dom såg gräddade ut. ;)
Ja det var allt för den här gången. :) Ska väl inte dröja lika länge att uppdatera med någe mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar