tisdag 12 januari 2016

Sydd ficka till min Happy Planner

Idag har jag gjort en annan form av fick till min happy planner.
Jag ville ha en ficka där jag kan stoppa in listor mm för våra resor med husvagnen.
Och denna gång laminerade jag inte utan satte mig med symaskinen. 
Så på ena sidan av denna fick är det 3 ställen att stoppa i olika papper.
På baksidan är det likadant med 3 fickor. Så jag hoppas den håller. För mycket blir det ju.
 Vi köpte husvagn denna sommar och bytte upp oss till en större efter bara några månader. Det här med husvagn var verkligen något för oss. Jag skriver listor på tex saker som behöver köpas till husvagnen, saker jag vill ha ut i husvagnen som tex spel, pennor mm. Sen skriver jag också listor på vad för mat jag behöver packa med ut när det blir dax för att dra iväg med vagnen igen.
Jag ska bara komma på en sorts dagbok jag vill ha i husvagnen och skriva vart vi reser och stannar på för kamping och vad man tycker om kampingen. Det blir nog en fauxdori. Den är i skinn men man kan sy den också i tyg och jag har ju lite spill så jag ska nog kunna få ihop något imorgon.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar