torsdag 22 november 2012

Den andra julkalendern

Ja det här året startade jag faktiskt två kalendrar. men det gör jag nog inte om. Här kommer bilder från denna kalender. Detta är ett stort köksbord och med denna swapp blev det fullt. Det var ganska stora paket denna gång. :)
 I hörnet på en stol  står/ligger alla kuvert som ska fyllas med paketen. Alla har fått sitt nummer på sitt brev för att jag ska sortera rätt. Sen ser man paketen på lite närmare håll.
 Andra halvan av bordet.
Denna gång blev inget paket över utan när jag plockade i sista kuvertet så var det slut och inget  som fattades eller blev kvar. Hm! Det kan inte vara sant. Gjorde jag allt rätt på än gång denna gång?
Nja jag vågar inte lita på mig själv. Det blir till att ta alla brev ett i taget och hälla ut på bordet och räkna om och så väga in och sätta rätt märken på och häfta ihop.
Sen bär det av till Ica innan min gumma slutar skolan så jag kan lämna in allt. Sen är det bara några nära som ska hämta sina och några på grannorten som jag tror jag ska kolla om dom vill möta upp någonstans på sin ort och hämta. Bor man när behöver jag man ju inte betala porto. Det blir ju kostsamt ändå.

1 kommentar:

  1. Ååå, så spännande det ska bli!! Tusen tack för att du fixar :)

    SvaraRadera