fredag 18 maj 2012

Min älskade vovve

Ja, mitt album jag gjorde har jag bestämt mig för att det är till min älskade hund Ludde.
Bara ta massa roliga fina bilder på honom.
Här är lite bilder från då vi var i skogen. Jag älskar den här lilla saken.

Han är inte lika trött som han ser ut. hihi

Ser ännu tröttare ut men han råkade blinka samtidigt.

 Nu är det bus som gäller och han ska absolut bita på sitt koppel.
 En söt bild till.
 Klättra även om det är svårt ibland så ska han absolut upp på stenar och dylikt.
 När jag tog lite bilder var vi på väg nerför en stig ur skogen. Denna bild är tagen precis som vanligt.
Titta in nästa bild den är tagen som sepia. Vad annorlunda allt blir då.
 Det ser lite ut som att komma in i en helt annan tid.
 Lite fina bilder på min lilla älskling i sepia.
 När solen försvunnit blir det så här. Han är så söt men glädjen ii bilden liksom försvinner när inte solen är med. Bilden kanske hade blivit bättre i sepia.
Ja det var allt för idag.
Nu har jag i alla fall uppdaterat flitigt! hihi
Hoppas att jag kommer fortsätta med det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar