lördag 29 januari 2011

Inga bilder att visa denna gång

Jag sitter och scrappar i helgen och tycker det är så skönt med avkoppling. Det behövs verkligen. Före jul kunde man få ett paket från svenskscrapbooking med lite smått och gott till en almanacka. Båda barnen och jag sökte och fick. Så nu sitter vi och scrappar almanackor för brinnande livet. Jag tänkte ha min till födelsedagar år ut och år in.
Bild kommer så småningom men just nu har jag inte kommit så långt för jag vill ha vissa foton också och dom måste jag hitta på datorn och skriva ut först. Hm det är ju som vanligt så himla lätt. Det finns ju inte lite bilder. ;)

Nej så det blir inte så mycket uppdaterat här just nu. Har sett att jag fått fler bloggintresserade och det känns jätteroligt. Så jag måste nog skärpa mig och blogga lite mer.

1 kommentar: